آموزش استوری اینستاگرام (از صفر تا 100)
نوشته شده توسط : ساحل

استوری‌ها گردآور موقتی از عکس‌ها و فیلم‌هایی هستند که به صورت اسلایدشو نمایش دیتا می‌شوند و درواقع بازگوکننده یک سرگذشت هستند. در این بخش از مقاله، با تعلیم استوری گذاشتن در اینستاگرام به اتفاق شما هستیم:

روی دکمه دوربین که در گوشه بالا و سمت چپ صفحه نمایش پیمان دارد، ضربه بزنید و یا در فید خود به سمت چپ سوایپ کنید. وانگهی می‌توان در صفحه اصلی با سوایپ کردن به سمت راست، استوری را به سرعت راه‌اندازی کنید.
حال بر روی دکمه دایره شکل که در زیر صفحه نمایش پیمان دارد ضربه بزنید لغایت عکس و یا ویدیوی موردنظر خویش را بگیرید. اگر مایل هستید که استوری اینستاگرام از نگارخانه بگذارید، در صفحه نمایش به سمت بالا سوایپ کرده و یا بر روی آیکون عکس که در زاویه زیر سمت چپ صفحه نمایش پیمان دارد، ضربه بزنید. اپلیکیشن به صورت خودکار یک برچسب تاریخ به عکس شما اضافه خواهد کرد که می‌توانید آن را حذف کنید.
در این تقدیر می‌توان متنی را به عکس یا ویدیوی خود اضافه کرده و یا با استفاده از ابزار نقاشی آنها را ویرایش کنید. اگر بر روی آیکون قلم ضربه بزنید، سه مدل قلم برای شما نمایش داده خواهد شد. قلم سوم سبب می‌شود که نوشته شما به شکل یک تابلوی نئونی دیده شود.
برای اندوخته کردن استوری خود، کافیست روی Done ضربه بزنید.
برای آنکه بخواهید استوری خود را با بقیه به اشتراک بگذارید می‌بایست گزینه Add Your Story را برگزیدن کنید. در این حالت اگر گزینه Save را گزینش کرده باشید، عکس و فیلم موردنظر در گوشی شما ذخیره خواهد شد. اگر بر روی آیکون پیکان ضربه بزنید می‌توانید عکس موردنظر و استوری خود را برای همنشین موردنظرتان ارسال کنید. بس است در قسمت Your Story تیک کنار افرادی را که گرایش دارید استوری خویش را با آنها به اشتراک بگذارید را بزنید. این تصویر ارسالی به محض آنکه دوست شما آن را ببیند، ناپدید خواهد شد.
آموزش استوری اینستا / Instagram

همچنین بخوانید:
نوجوانان از اینستاگرام اغلب از اسنپ چت کاربرد می‌ کنند
اگر تمایل دارید بیش از یک عکس و یا ویدیو را در استوری خویش به اشتراک بگذارید لغایت مانند اسلایدشو نمایش دیتا شوند، کافی است تمام مراحل بالا را مجددا تکرار کنید. هر عکسی که به استوری خویش اضافه کنید برای 24 ساعت در استوری شما نمایش دیتا می‌شود.

البته شیوه آسان‌تری نیز هستی دارد که بتوانید چندین عکس را در یک سررسید به استوری خود اضافه کنید. کافی است به آیکون مجموعه عکس‌ها که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد، مراجعه کنید. بر روی آن ضربه بزنید الی مفتوح شود حال از گردآور عکس‌های نمایش دیتا شده، آن‌دسته از عکس‌هایی را که مایل هستید در استوری به اشتراک بگذارید، گزینش کنید. شما می‌توانید در هر بار تنها 10 عکس را به صورت مقارن گزینش کنید. اگر به دنبال آموزش استوری اینستاگرام تصویری این دسته هستید، می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام/ instagram story

برای آنکه بخواهید هر عکسی را به صورت مجزا ویرایش کنید می‌بایست به صفحه Edit رفته و بر روی هر عکسی که تمایل دارید ویرایش کنید، ضربه بزنید.

عکس‌ها و ویدیویی را که در استوری خویش به اشتراک گذاشته‌اید برای 24 ساعت قابل رویت هستند. در این حالت یک دایره رنگی دور عکس پروفایل شما نما می‌شود که فالورهایتان بدانند شما یک استوری گذاشته‌اید. قابل ذکر است که بعد از به اشتراک گذاری یک استوری، عکس پروفایل شما در بالای فید فالورهایتان نما می‌شود. حال بس است که فالورهایتان روی عکس پروفایل شما ضربه بزنند لغایت بتوانند استوری شما را نگریستن کنند.

اگر از آن‌دسته افراد هستید که خو دارند در دنیای مجازی چیزی را به اشتراک بگذارند که بعد از آن پشیمان می‌شوند، تازه خوب این است که استوری‌ها می‌توانند حذف شوند. کافی است روی علامت سه نقطه که در زاویه زیر سمت راست عکس و یا فیلمی که مایل هستید آن را حذف کنید، ضربه بزنید و سپس گزینه Delete را گزینش کنید.

 

استوری اینستاگرام چیست؟

استوری اینستاگرام از نگارخانه گوشی بگذارید
همچنین بخوانید:
چگونه چند اکانت اینستاگرام همزمان داشته باشیم؟
در این بخش از تعلیم استوری اینستا به آموزش استوری قراردادن یا در اینستاگرام از راه نگارخانه گوشی می‌پردازیم. شما می‌توانید اسنپ‌های ذخیره شده از اسنپ‌چت و یا عکس‌های گالری خویش را نیز به استوری اضافه کنید. پس از آنکه عکسی را در اسنپ‌چت گرفتید روی دکمه Download ضربه بزنید. این عکس در گالری تصاویر گوشی شما اندوخته خواهد شد. حال اگر گرایش دارید استوری اینستاگرام از گالری گوشی بگذارید، در مرحله ساخت استوری به سمت ذیل سوایپ کنید. در این سرنوشت نگارخانه عکس‌های جدید شما نمایش داده می‌شود که در وسط آنها عکس‌های اندوخته شده از اسنپ‌چت نیز دیده می‌شود. روی عکس موردنظر خویش ضربه زده و آن را انتخاب کنید لغایت استوری در اینستا منتشر شود.





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: